sobota, 7 grudnia 2013

Moja kosmetyczna mapa Krakowa - sklepy

Cześć Dziewczyny!

Chciałabym Wam dziś przedstawić sklepy na Mojej Kosmetycznej Mapie KrakowaOdkąd studiuję w tym pięknym miejscu, zbadałam już sporo zakamarków tego miasta i znalazłam wiele, oczywiście w dużej mierze, kosmetycznych perełek. W tym poście zaprezentuje Wam moje ulubione sklepy kosmetyczne i nie będzie to Douglas, ani Sephora :) Niektóre z nich, to miejsca znane mi od kilku już lat, inne to zupełne nowości. Zapraszam Was do lektury!


zdjęcie ze strony drogerii Pigment



* Apteka - drogeria Mediq - znajdująca się w Galerii Krakowskiej drogeria połączona z apteką. 


OilMedica, Jantar, Green Pharmacy, Joanna, kilka produktów Tso Moriri, FlosLek, Equilibra, Lovea, w części aptecznej Sanoflore.


Drogeria Pigment/Jasmin ul. Długa -  miejsce stosunkowo nowe, wciąż rozszerzające swój asortyment, znajdujące się na ulicy Długiej, w okolicy Nowego Kleparza.

Kosmetyki rosyjskie, Babuszka Agafia, Planeta Organica, Love2mix, Organic Shop, Naturia Siberica, pędzle Maestro, ałun, Gosh, Lumene, BingoSpa, olejki Amla, Sesa, Vatika i wiele innych.


Salon kosmetyczny Verona - znajdujący się przy ulicy Studenckiej salon kosmetyczny, w którym możemy kupić od ręki, lub zamówić większość kosmetyków z Helfy.pl

Henna Khadi wszystkie kolory, olejki Khadi, Babuszka Agafia.


* Drogeria Flirt - mocno eksploatowane przeze mnie miejsce. Duży wybór kosmetyków, częste promocje, sporo tańszych marek, polskich.

Essence, Joko, Miss Sporty, Sally Hansen, Joanna, Green Pharmacy, Ziaja, Barwa, Jantar, Dax, Bielenda.


*  Sklep zielarski "Herbapol" - sklep w samym centrum Krakowa,przy ulicy Szewskiej. Dużym minusem jest fakt, iż większość produktów kryje się na zapleczu, a sklep nie jest samoobsługowy. Trzeba się liczyć z kolejką i brakiem możliwości poszperania i swobodnego poczytania etykiet. Ceny są jednak bardzo przystępne.

Babuszka Agafia, Vatika, płukanki do wlosów, maści na obolałe nogi, herbatki ziołowe.



Tak prezentuje się moja lista, mam nadzieję, że może przyda się którejś z Was :)
Gorąco polecam Wam te miejsca, szczególnie tym,które tak jak ja, nie przepadają za dopłacaniem za przesyłkę:)


Pozdrawiam
Marta

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tego pięknego (i dobrze zaopatrzonego w kosmetyki) miasta! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to prawda, dostęp do kosmetyków jest ogromny!

      Usuń
  2. Kraków jest taki pięknyyyyy.... i tyle sklepów :D Szkoda, że tak daleko od niego mieszkam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty ( w szczególności gdy odnoszą się do Krakowa). Firlit to nr 1 w Krakowie. Tam jest wszystko! Co do Herbapolu nie wiedziałam, że jest tak Vatica. Ja kiedyś czytałam o sklepie http://arsetnatura.pl jednak jeszcze nigdy do nich nie dotarłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment też się trochę zmienia, trzeba się z tym liczyć, ale i tak dostęp do fajnych kosmetyków stacjonarnie to już coś:)

      Usuń
  4. Kosmetyków rosyjskich zazdraszczam stacjonarnie, ostatnie znajdują się mocno w kręgu mojego zainteresowania:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kilka produktów. Szczególnie maski do włosów.

      Usuń